Kivittem a kutyát a szokásos hétfői lógó orral, és talán a ma esti 10 foknak köszönhetően, eszembe jutott esetleg tényleg tavasz van. Így aztán vittem magammal egy gumikesztyűt (mert mégiscsak csaj vagyok, és a béka, az béka nekem is), hátha átsegíthetek néhány békaurat és hölgyet az úttesten. És lám-lám! Tényleg itt a tavasz! Végre elindultak! Ott voltak mindenhol, mindenféleképpentében. Bevallom őszintén nekem komoly megpróbáltatást jelentett egy-egy megtermett példányt átsegíteni az úton, mert pont olyan rajtuk a "fogás", mint ahogyan azt az ember lánya elképzeli...

Viszont sikerült lencsevégre kapnunk a természet nagy igazságtalanságát, miszerint megint csak a nők húzzák a rövidebbet. A békafiú kényelmesen terpeszkedik a nőstény hátán, mindaddig, míg meg nem érkeznek a párzási helyre (ez esetben a Garancsi tóhoz), és a szerelem még csak akkor kezdődik!

Teljesen jogos lenne a "Fáradt vagyok drágám" kifogás nem?:)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://garancsvidek.blog.hu/api/trackback/id/tr71036192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Kopirájtok: A cuki állatok, így a bagoly
+ a cica, meg a házikók + a felhők
a productive dreams-nek köszönhetők.
A nagy fa itt mellettem itt született:
www.dapino-colada.nl.

süti beállítások módosítása