Sok dolgom volt. Mindenféle kispolgári kifogásom akadt arra, miért is nem írtam a blogra. Pedig csak arról van szó, hogy elakadtam azon a ponton, hogyan is lehetne megfogalmazni az ibolya illatát. Nem vagyok sem költő, sem író, sem énekelni, sem hangszeren játszani nem tudok, viszont miközben álltam az erdő szélén, csak arra tudtam gondolni, hogyan tudnám ezt az érzést másokkal is megosztani.

Irigylem azokat az embereket, akiknek tehetségük van ehhez.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://garancsvidek.blog.hu/api/trackback/id/tr471065562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Kopirájtok: A cuki állatok, így a bagoly
+ a cica, meg a házikók + a felhők
a productive dreams-nek köszönhetők.
A nagy fa itt mellettem itt született:
www.dapino-colada.nl.

süti beállítások módosítása