Kephera 2009.04.15. 15:17

Útszéli glanc

Visszapillogás a közösségi szemétgyűjtésre

2009. április 4. Piliscsaba-Garancstető

Amiből a legtöbb: műanyag palackok, nylon zacskók, papír
Bosszantó mennyiség: piros pöttyös rudipapír

Először is felvettem a védőöltözéket. Kaptam egy szurkapiszka botot a kezembe, egy pár kesztyűt, és néhány hatalmas kukazsák is landolt csini fekete szütyőmben. Kiléptem a vakító napsütésbe, máris megbántam a hosszú fekete nadrágot. A szomszéd kis barátnőmet is belelkesítettem, aki újfent nem tagadta meg önmagát: csincsillájával az ölében várt a kapujukban, nála aznap reggel ez tartozott a szemétszedős menetfelszereléshez:)))

Hihetetlen dolgokat találtunk. A legbizarrabb az erdő szélén az avar alá begyógyult ruhakupac volt, ennek eltüntetéséhez már komoly mentális és fizikai erőfeszítésre volt szükség. Több zsák szemetet sikerült az utcából és a környékéről összegyűjtenünk, és ahogy belenéztem a közöstelken kihelyezett konténerbe, mások is kitettek magukért.

Le a kalappal a szervezők és a résztvevők előtt!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://garancsvidek.blog.hu/api/trackback/id/tr811066668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Kopirájtok: A cuki állatok, így a bagoly
+ a cica, meg a házikók + a felhők
a productive dreams-nek köszönhetők.
A nagy fa itt mellettem itt született:
www.dapino-colada.nl.

süti beállítások módosítása