Kephera 2009.05.09. 20:27

Skótoskodok

Mostmár tényleg itt a tavasz, és én nem tudok nem szentimentális lenni a Garancsot beborító bódító akácillattól. Kicsit hallgattam mostanában, de ennek csak részben volt a lustaság az oka, hiszen alig egy hete érkeztem haza a borús, hideg, szeles, ám annál szebb SKÓCIÁBÓL. És nyilván nem állom meg, hogy a garancsos blogot némileg el ne korcsosítsam egy kis képes élménybeszámolóval, hátha más is kedvet kap egy kiránduláshoz eme kastélyos, tavas, birkás, viszkis, sörös vidékre. A Hegylakó nem volt otthon, és Nessievel sem találkoztam (sajnos, pedig nagyon kukkoltam a vizet), de láttam olyan csodákat, amiket úgy éreztem nektek is látnotok kell. Induljon hát a kirándulás!

A bejegyzés trackback címe:

https://garancsvidek.blog.hu/api/trackback/id/tr761111960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Kopirájtok: A cuki állatok, így a bagoly
+ a cica, meg a házikók + a felhők
a productive dreams-nek köszönhetők.
A nagy fa itt mellettem itt született:
www.dapino-colada.nl.

süti beállítások módosítása