Kephera 2009.07.21. 12:41

Nyeregbe!

Egy cuki lánynak, Hédinek köszönhetően jól indult a hét a Garancson. Szerintem nincs ember, aki ne utálná a hétfőt (és ez igaz a macskákra is, lásd: Garfield), nos, ezzel én is így vagyok. Kivéve most! Mert ha nem kell dolgozni menni, akkor minden nap szép.:) Pláne, hogy nyári szabadságom első napja üdítő lovaglással kezdődött...pontosabban végződött. Két ló és két póni boldogította az aprónépet a játszótér mellett, és naná, hogy engem is, hiszen még sosem ültem lovon, és gyerekkorom óta vágytam arra, hogy végre én is paripára pattanhassak. A felszállás és leszállás kissé nehézkes volt, mert nekem nem volt apukám, aki felpakol, de megugrottam a feladatot, még ha némileg sután is. (Bár, aki ismeri a mozgáskoordinációmat tudja, hogy ez is nagy teljesítmény volt tőlem.)

Aztán már minden ment magától: büszkén ültem, integettem, mint az Angol Királynő, és mosolyogtam a világba. Jó volt. Nem szabad felnőni!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://garancsvidek.blog.hu/api/trackback/id/tr961258691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bjuli 2009.07.22. 19:19:09

tök jó kép, az ego tagért pedig felírtam neked egy spirituális fejlődés pirospontot

bjuli 2009.07.22. 19:21:12

és szeretném látni a tüzet

Kopirájtok: A cuki állatok, így a bagoly
+ a cica, meg a házikók + a felhők
a productive dreams-nek köszönhetők.
A nagy fa itt mellettem itt született:
www.dapino-colada.nl.

süti beállítások módosítása