Ellentmondás azzal, amit eddig bárhol láttam. És egyébként autók, emberek, üzemek, urbanizáció és még több nyúl. (még több = szabad szemmel látható, nem vadasparkos, állatkertes, hanem sok, sok, sok, szabad, boldog nyúl). Nem tudtam eldönteni, hogy örüljek, vagy lógjon a pofám. Így inkább furcsánbután néztem, és rohangáltam a nyulak után, mint minden hülye turista, hogy lefotózhassam őket. A természet csodákra képes, utat tör magának, és úgy látszik vannak helyek, ahol ezt jól is tolerálják. Jó közhelyes vagyok mi?  Na mindegy…akkor is így van.  Ja, és még mindig Skóciában vagyunk.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://garancsvidek.blog.hu/api/trackback/id/tr391125025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Kopirájtok: A cuki állatok, így a bagoly
+ a cica, meg a házikók + a felhők
a productive dreams-nek köszönhetők.
A nagy fa itt mellettem itt született:
www.dapino-colada.nl.

süti beállítások módosítása