Kephera 2009.06.07. 19:27

Esőimádók

Esik. Igazából itt még ezt is szeretem. Egy csomó mindent lehet látni és érezni ilyenkor, amit máskor nem: a fák, az avar illatát, és előbújtak a minivarangyok is. Imádom őket nézni, ahogy félelmet nem ismerve menetelnek előre. Nem győzzük kapkodni a lábunkat miattuk. A másik nagy esőimádó a csiga. Lehet, hogy sokan nem osztják a véleményemet, de szerintem az egyik legtökéletesebb állat. Sőt, a bőrét borító nyálkát már kozmetikumok hatóanyagaként is alkalmazzák, méghozzá nagy sikerrel! (Persze az állatok bántódása nélkül.)

www.elicina.hu/elicina_elemei/ujsag/szepvilag/csigacsoda.pdf

 

 

 

 

 

...és egy háztáji hír: Bill, a félszemű ebünk úgy gondolta, hogy a szivacsot megenni egészséges és tápláló dolog. Hát noooormális? Egész délután takarítottam tévedésének visszaöklendezett bizonyítékát. Már jobban van. Szivacsos fekhely likvidálva, kutyának egynapi diétát rendeltem, aztán meglátjuk.

A bejegyzés trackback címe:

https://garancsvidek.blog.hu/api/trackback/id/tr421169837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Kopirájtok: A cuki állatok, így a bagoly
+ a cica, meg a házikók + a felhők
a productive dreams-nek köszönhetők.
A nagy fa itt mellettem itt született:
www.dapino-colada.nl.

süti beállítások módosítása