Kephera 2009.06.29. 16:11

Gyerekeskedtünk

Gyereknek lenni jó...

A szombat délután a gyerekeké volt a Garancson. Én sajnos csak a gyereknap "after partyjára" jutottam el vasárnap, de több forrás is megerősítette, hogy a szombati program nagyon jól sikerült. És mivel minden gyerek álma, hogy egyszer tűzoltó legyen vagy katona, vagy vadakat terelő juhász, ezért volt tűzoltó-, sőt rendőrautó is, meg ugrálóvár, meg bogrács, és persze sok-sok gyerek! Elismerés és köszönet a szervezőknek a remek délutánért! (Az egyesületi oldalon már fent vannak a képek is.)

...és gyerekes felnőttnek is!

Másnap délután viszont megmutattam a fiúknak (pontosabban apáiknak), hogyan (nem) kell focizni. Edzettem őket a rögtönzött meccs előtt, mutattam egy-két trükköt, azóta pedig méltósággal tűröm az izomlázat.

És rájöttem...

...megint, hogy sokkal-sokkal többet kellene mozogni.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://garancsvidek.blog.hu/api/trackback/id/tr781215802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Kopirájtok: A cuki állatok, így a bagoly
+ a cica, meg a házikók + a felhők
a productive dreams-nek köszönhetők.
A nagy fa itt mellettem itt született:
www.dapino-colada.nl.

süti beállítások módosítása